Navigatie

Producten

Waar worden de producten ingekocht?
All producten worden zorgvuldig uitgezocht bij diverse groothandels uit o.a. Engeland, Frankrijk, België en Nederland. 

Wanneer komen er nieuwe producten in de webshop?
Afhankelijk van het aantal bestellingen streven wij ernaar om minimaal maandelijks nieuwe producten aan de webshop toe te voegen. 

Bestelling

Hoe worden de producten verpakt?
Wanneer je servetten, bordjes of andere platte producten bestelt, worden deze verpakt en verzonden in een brievenbusdoos. Alle andere producten worden verzonden in kartonnen verzenddozen.

Kan ik een bestelling ook in laten pakken als kadootje?
Dat is zeker mogelijk om een bestelling als kadootje in te laten pakken! Niets leuker dan een ander verrassen met een mooi ingepakt kadootje toch? Geef bij de opmerkingen aan welke producten er ingepakt moet worden en wij maken het in orde.

Verzending

Hoe worden de verzendkosten berekend?
De tarieven die gehanteerd worden zijn conform de PostNL tarieven.

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?
De verzendkosten van PostNL worden gehanteerd. De verzendkosten zijn €1,99 (enveloppost), €3,95 (brievenbuspakketje) of €6,95 (pakket). Bestellingen vanaf €75,00 worden gratis verzonden.

Wat zijn de verzendkosten naar België?
Op dit moment verzenden wij nog niet naar België. Wij streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk in werking te zetten. 

Kan ik mijn pakketje ook afhalen?
Naast de optie tot verzenden is het ook mogelijk om jouw bestelling op te komen halen. Indien gewenst kun je bij het bestellen van je producten kiezen voor de optie 'gratis afhalen'. Omdat Partymusthaves geen fysieke winkel heeft is het afhalen van je bestelling uitsluitend mogelijk op afspraak. Wij zullen contact met je opnemen voor het maken van een afspraak. Het ophalen van je bestelling is uitsluitend mogelijk in de avonduren en in het weekend.  

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
We streven ernaar je bestelling binnen 24 uur te verzenden, met uitzondering van zon- en feestdagen. Bestellingen worden verzonden met MyParcel via PostNL. PostNL bezorgt pakketjes van dinsdag tot en met zaterdag. Eventuele vertragingen bij PostNL hebben wij niet in de hand. 

Kan ik mijn bestelstatus zien?
De status van je bestelling kan je volgen op jouw eigen accountpagina. Als je bestelling via pakketpost verzonden wordt, dan krijg je automatisch een mailtje met een Track & Trace code, zodra deze aangemeld is bij PostNL. Vanaf dat moment kun je jouw pakketje volgen.

Bezorging

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Zeker! Dat kun je doen door op de afrekenpagina het hokje ‘afleveradres’ aan te vinken en vervolgens het gewenste adres in te vullen.

Hoe weet ik of mijn bestelling door jullie ontvangen is?
Als je een bestelling geplaatst hebt, krijg je een geautomatiseerde mail ter bevestiging van jouw bestelling. Mocht je deze mail niet gehad hebben, neem dan even contact met ons op via info@partymusthaves.nl. Dan kunnen wij nagaan of de bestelling in goede orde is ontvangen. 

Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?
Mocht je niet thuis zijn op het moment dat PostNL het pakketje bij je wil bezorgen zullen zij proberen het pakketje bij de buren af te leveren. De koerier zal een afleverbriefje in de brievenbus achterlaten met daarop het huisnummer waar het pakketje bezorgd is. Als je pakketje ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de koerier het pakket weer mee. Ook dan zal je daarover een bericht vinden in je brievenbus. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket bij de dichtsbijzijnde afhaallocatie gebracht. Daar kun je het pakket afhalen vanaf de volgende werkdag tot twee weken daarna met de barcode en je legitimatie.

De producten in mijn pakket zijn beschadigd bezorgd. Wat moet ik doen?
Wij raden je aan de bestelde producten meteen bij ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen of gebreken. Is je pakketje beschadigd bezorgd? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op via info@partymusthaves.nl, dan zoeken we naar een passende oplossing.

Overig

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Wat jammer dat je en klacht hebt! We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@partymusthaves.nl zodat we samen opzoek kunnen naar een passende oplossing.

Is het product nog op voorraad?
Als je een product aanklikt, staat er aangegeven hoeveel producten er nog op voorraad zijn. Heb jij meer producten nodig dan dat er op voorraad zijn? Stuur even een e-mail naar info@partymusthaves.nl en wij bestellen het graag voor je.

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
Een kortingscode kan ingevuld worden op de winkelmandpagina of op de afrekenpagina.

© 2017 - 2019 Partymusthaves | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.